.Oo∞+ مثبت بی‌نهایت +∞oO.

انجمن علمی دانشجویی ریاضی دانشگاه یزد

.Oo∞+ مثبت بی‌نهایت +∞oO.

انجمن علمی دانشجویی ریاضی دانشگاه یزد

نشریه دانشکده ریاضی

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ

نشریه انگلیسی زبان دانشکده علوم ریاضیyazd-math.blog.ir دانشگاه یزد با عنوان ساختارهای جبری و کاربردهای آن Algebraic Structures and Their Applications در نشست اخیر کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به اخذ درجه علمی پژوهشی شد.

دکتر سعید علیخانی عضو هیئت علمی دانشکده علوم ریاضی و مدیر مسئول این نشریه با اعلام این خبر گفت: نشریه ساختارهای جبری و کاربردهای آن Algebraic Structures and Their Applications که اولین نشریه انگلیسی زبان دانشگاه یزد است از سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرد و تا کنون چهار شماره آن به چاپ رسیده و شماره پنجم آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی افزود: سردبیر این نشریه دکتر محمد علی ایرانمنش از اعضای هیات علمی بخش ریاضی محض دانشکده علوم ریاضی دانشگاه یزد و اعضای هیات تحریریه آن از افراد بسیار برجسته علمی در گرایشهای مربوط به این نشریه، همچون نظریه گروهها، نظریه حلقه و مدول، ساختارها و ابرساختارهای جبری، نظریه گراف و ترکیبیات، نظریه کدگذاری از داخل و خارج کشور هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شش نفر از اعضای هیات تحریریه این نشریه از استادان برجسته خارجی و ۹ نفر از استادان برجسته داخلی هستند که در نظر است بزودی اعضای هیات تحریریه (بالاخص خارجی) افزایش یابد. وی باشاره به آدرس سایت این نشریه  http://as.yazd.ac.ir/ یادآور شد: این نشریه سالانه دو شماره منتشر می‌شود و مقالات پژوهشی را پس از ارزیابی و پیشنهاد مثبت  حداقل دو تا سه داور و پذیرش ادیتور مربوط آن مقاله و نهایتا پذیرش سردبیر آن مقاله مورد پذیرش قرار می‌دهد.

وی با قدردانی از حمایتهای مادی و معنوی همکاران معاونت پژوهشی دانشگاه یزد ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همکاری بیشتر اعضای هیات تحریریه بزودی شاهد اندیس شدن این نشریه در پایگاههایی چون اسکوپوس و تامسون رویترز نیز باشیم.

  • ۹۵/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی